Dendam Dari Nora

Cuti penggal sekolah sudah bermula. Ustazah Zaleha merupakan seorang guru di sebuah sekolah. Dia juga sering dipanggil Leha oleh keluarga dan rakan-rakannya. Kini dia sudah bersiap-sedia untuk pulang ke kampung. Seperti biasa Leha memakai jubah labuh dan purdah yang hanya menampakkan matanya. Pada mulanya Leha ingin pulang minggu depan, kerana dia perlu menjalani kursus tetapi dia membatalkannya kerana dia benar-benar ingin berada disisi kakaknya di kampung.

Tiba-tiba Ustazah Zaleha terdengar bunyi enjin kereta di luar rumah. Diana, rakan serumah Ustazah Zaleha baru pulang ke rumah sambil ditemani teman lelakinya. Teman lelaki Diana terus beredar setelah Diana keluar dari kereta.

Leha menggelengkan kepala melihat pakaian Diana yang seksi. Sudah banyak kali diberi nasihat tetapi masih lagi berpakaian menjolok mata.

Leha masuk ke dapur mencuci cawan dan pinggan mangkuk.

"Dah siap tak lagi? Jom kita balik kampung”, kata Diana kepada Leha. Diana akan menumpang Leha balik ke kampungnya hari ini.

“Sekejap, nak cuci pinggan dan cawan ni. Lepas tu kita balik”, jawab Leha. Tiba-tiba kedengaran bunyi pintu rumah mereka dibuka.

“Kau kunci pintu tak semasa kau masuk rumah tadi?”, tanya Leha. Baru Diana teringat dia terlupa mengunci pintu. Apabila Diana dan Leha bergerak ke ruang tamu, mereka terkejut melihat lima orang lelaki berada di ruang tamu rumahnya.

“Siapa kamu, apa kamu hendak? Kalau kamu mahu wang, kami tak ada banyak wang”, Diana cuba memberitahu kepada mereka yang dia dan Leha bukannya orang kaya.

“Hahahaha.. Aku memang datang untuk merompak. Tapi kerana kamu terlalu cantik, aku tak berminat nak merompak, lebih baik aku ‘rompak’ cipap kau! hahaha...”

“Kurang ajar! Kau ingat aku perempuan murahan! Babi! Pergi dari sini!”, Diana terus menengking mereka.

“Hahaha, kalau dah pakai seksi macam ni.. memang layak jadi perempuan murahan pun... hahahaha... Jangan cuba lawan cakap aku! Kalau kamu melawan, aku tembak kepala kamu dengan pistol ni! Cepat! Buka semua pakaian kamu!”, ugut Jubir.

Diana terus kecut perut. Dia amat takut dengan ugutan Jubir. Diana terus hilang punca.

Akhirnya Diana terpaksa membuka satu persatu pakaiannya. Jubir dan rakan-rakannya tak sabar-sabar untuk melihat Diana berbogel. Pakaian seksinya benar-benar menaikkan nafsu mereka. Akhirnya Diana bertelanjang bulat. Jubir dan rakan-rakanya turut berbogel sama. Mereka turut kagum dengan kecantikan tubuh bogel Diana. Diana tunduk menahan malu. Tangannya cuba menutup buah dada dan kemaluannya yang lebat berbulu.

Manakala rakan Diana, Ustazah Zaleha, langsung tidak terkata apa-apa. Tak mampu nak membantu Diana.

Diana bertubuh seksi malah kecantikan wajah Diana saja sudah cukup untuk menggoda sesiapa saja.

Jubir segera menarik Diana yang sedang menggigil ketakutan. Diana disuruh berdiri di tepi meja sambil badan Diana meniarap di atas meja makan. Dari belakang kelihatan jelas menyembul cipap Diana yang berserabut dengan bulu, sedia untuk dikerjakan sesuka hati Jubir. Jubir berlutut menghadap kelangkang serta cipap Diana. Jubir menyelak bulu cipap Diana ke sisi. Menjulur panjang lidah Jubir ketika menyentuh kelentit Diana.

Lidah Jubir mula menunjal-nunjal biji kelentit Diana. Sesekali dia menghisap kelopak daging kemaluan Diana.

“Shruppp....shruppp... shrupppp..”, Jubir menghisap kelopak cipap Diana.


“Ohhhh....uuuhhhhhmmm .... cukup! cukup! ...ummmm...”, rayu Diana meminta Jubir berhenti. Namun Jubir tidak mempedulikan rayuan Diana. Malah jarinya turut memicit-micit biji kelentit Diana. Jubir menjilat dan menghisap cipap Diana sepuas-puas hati.

Kemudian Jubir memberikan peluang kepada rakan-rakannya merasai cipap Diana pula.

Jubir memerhati gelagat keempat-empat rakannya yang bergilir-gilir menjilat dan menghisap cipap Diana. Rakan-rakan Jubir begitu seronok kerana berpeluang menjilat cipap Diana. Menjerit-jerit Diana apabila pantat segarnya disedut dengan hebat bergilir-gilir oleh empat orang lelaki.

Tiba-tiba Jubir teringat seorang lagi perempuan yang bersama mereka, Ustazah Zaleha. Jubir bergerak ke arah Leha. Leha sangat takut. Lebih-lebih lagi melihatkan konek Jubir yang besar dan panjang. Leha perlahan-lahan berundur ke belakang sehingga termasuk ke dalam bilik tidur. Jubir turut bergerak masuk ke dalam bilik tidur dan terus memberi amaran agar jangan lagi cuba bergerak. Leha yang amat ketakutan, tak berani melawan Jubir. Leha tidak lagi bergerak.

Tiba-tiba saja timbul perasaan ingin tahu Jubir. Jubir menarik kain yang menutup muka Leha.

Wanita tersebut terkejut dengan tindakan Jubir. Jubir juga terkejut apabila melihat wajah wanita tersebut. Wajahnya benar-benar hampir mirip Inspektor Nora. Cuma Leha berkulit putih bersih, dengan bibir merah menggoda.

“Tolonglah! Tolonglah! Jangan apa-apakan saya!”, Leha bertambah bimbang apabila Jubir mengunci pintu bilik. Selalunya Jubir akan merogol wanita di depan rakan-rakannya, tetapi kali ini kecantikan Ustazah Zaleha benar-benar menarik perhatian Jubir sehinggakan dia sanggup mengunci pintu bilik kerana ingin menyetubuhi Ustazah Zaleha tanpa gangguan rakan-rakannya.

“Aku pernah rogol perempuan hampir seiras macam kamu, tapi kulit dia sawo matang. Tapi kamu nampak lebih putih lebih cantik dari dia. Mari.. mari sayang.. mari kita bersetubuh...Hahahaha...”, Jubir cuba menarik tangan Leha tetapi Leha segera berundur. Kata-kata Jubir amat mengejutkan Leha.

“Jadi awaklah orang yang telah rogol kakak saya! Awak rogol kakak saya! Awak jahat! Awak kejam! Kakak saya dah jadi separuh gila kerana awak!”

“Ohhh... jadi kau adik Inspektor Nora...Hahahaha.. Tak sangka betul. Ini sudah bagus.. Bolehlah aku rasa cipap kau pula”

Leha berasa amat takut. Dia ingin menentang Jubir. Tapi takut dicederakan dan dia juga sedar sia-sia menentang Jubir, kerana Jubir pasti akan mendapat bantuan rakan-rakannya.

Tiba-tiba Jubir terus menarik Leha naik ke katil. Leha menjerit ketakutan.


“Jangan jerit! Aku bunuh kau kalau kau menjerit lagi!”, Leha takut dengan ugutan Jubir. Leha tak berani membantah apabila Jubir menanggalkan jubah dari tubuh Leha. Jubir naik gila melihat kecantikan kulit Leha yang putih bersih dan gebu. Langsung tiada sebarang parut atau cacat cela.

Tak pernah Jubir sangka di sebalik pakaian wanita alim itu, bertudung labuh dan berjubah labuh tersembunyi kecantikan yang amat luar biasa. Jubir menatap tubuh Leha yang kini cuma bertudung, bercoli dan berseluar dalam. Tubuh Leha hampir sama seperti tubuh Inspektor Nora. Cuma kulit Leha lebih cerah, putih gebu berbanding kakaknya, Inspektor Nora.

Jubir dengan ganas terus menerkam Leha. Merangkul Leha. Leha meraung dan menangis. Leha langsung tak menyangka yang dia juga bakal menerima nasib yang sama seperti kakaknya. Jubir mencium bibir Leha yang merah menggoda. Leha cuba melarikan bibirnya, tetapi bibir Jubir turut mengikut ke mana bibirnya melarikan diri. Akhirnya bibir Jubir melekap di bibir Leha, seolah-olah tak dapat dipisahkan lagi.

“Crupp.. crupp cruppp..”, berdecit-decit bunyi bibir Jubir menghisap bibir Leha.
Jubir mencium ketiak Leha penuh geram. Tiada bau busuk. Bau ketiak Leha terasa begitu nyaman sekali. Jubir mencium dan menjilat-jilat ketiak Leha yang tidak berbulu itu kerana sentiasa dicukur oleh Leha. Jubir meraba dan mencari kancing coli Leha.

Kancing coli Leha dibuka. Coli Leha ditanggal terus dari tubuh Leha. Jubir tak berkedip mata melihat kedua-dua ketul buah dada Leha. Jauh lebih cantik dari semua perempuan yang Jubir pernah kerjakan. Putih kemerah-merahan buah dada Leha. Montok, tajam menegang. Puting teteknya merah jambu.
Muka Leha merah menahan malu tetapi Leha tak berani menutup buah dadanya kerana takut dibelasah Jubir.

Jubir mengusap lembut buah dada Leha. Merayap ke puting merah jambu Leha. Leha hanya mampu melihat perbuatan Jubir dengan penuh ketakutan. Leha melihat Jubir, Jubir juga melihat Leha. Leha menggeleng-gelengkan kepala dengan muka yang merayu, seolah-olah merayu agar Jubir menghentikan perbuatannya.

Tiba-tiba Leha terasa seperti satu renjatan. Sentuhan jari Jubir pada puting teteknya terasa begitu menggelikan. Kemudian Leha terasa buah dadanya diramas dengan ganas. Muka Jubir kelihatan penuh geram. Geram melihat buah dada Leha yang sungguh menakjubkan itu. Jubir menghisap buah dada Leha, menghisap puting tetek Leha, kiri dan kanan, dengan gelojoh. Tak puas-puas Jubir mencium dan menghisap buah dada Leha. Jubir meneroka dan menikmati buah dada Leha dengan segala cara yang terlintas di kepalanya.

Nafas Leha tersekat-sekat. Tubuhnya terangkat kerana cuba menahan rasa geli pada puting buah dadanya. Puting buah dada Leha tercacak keras. Tubuh Leha terangsang bukan sedikit malah Leha mula terasa basah pada seluar dalamnya. Leha langsung tak rela tubuhnya disentuh Jubir. Namun dia juga terasa amat susah mengawal tubuhnya dari terangsang. Tubuh Leha seolah-olah terangsang terus menerus tanpa dapat dikawal langsung oleh Leha.

Jubir melepaskan buah dada Leha. Kini Jubir hanya memerhati buah dada Leha. Leha berasa malu apabila puting buah dadanya yang basah kuyup dengan air liur Jubir, kini begitu panjang tercacak keras di depan Jubir.

Tiba-tiba muka Jubir bergerak ke bawah. Mencium perut Leha. Mencium dan menjilat pusat Leha sehingga Leha mengeliat kegelian. Tiba-tiba seluar dalam Leha direntap hingga koyak dari tubuh Leha. Muka Jubir betul-betul menghadap cipap Leha. Leha bukan saja ketakutan malah muka Leha turut merah kerana terlalu malu. Tidak pernah cipapnya dilihat mana-mana lelaki. Tiba-tiba saja hari ini cipapnya ditatap tanpa kerelaannya.

Mata Jubir terbeliak melihat cipap Leha. Terlalu indah. Leha menjaga cipapnya dengan begitu sempurna sekali. Jubir tak pernah terjumpa mana-mana perempuan yang menjaga cipapnya dengan sebaik Leha. Bibir Cipap Leha diliputi sedikit bulu yang mula tumbuh. Ini kerana Leha agak kerap mencukur bulu cipapnya selang beberapa hari. Amalan Leha, mengelakkan bulunya dari memerangkap sebarang bau. Jubir mencium cipap Leha. Tiada sebarang bau hancing berbanding kebanyakan perempuan lain, malah berbau kasturi. Leha sering melumur kasturi ke cipapnya setiap kali selepas membersihkan cipapnya. Cipap kakak Ustazah Zaleha, Inspektor Nora walaupun kelihatan bersih tapi masih juga ada sedikit bau hancing.

Ini sememangnya hari bertuah buat Jubir. Menemui perempuan menakjubkan seperti Leha. Jubir menatap sepuas hati cipap Leha. Bersih! Langsung tiada kekotoran. Tembam menonjol, gebu, putih kemerah-merahan. Seperti lembu jantan melihat warna merah, Jubir terus naik gila.

Jubir menyedut, menghisap cipap Leha penuh rakus. Shhhruuuppppppp... ! Crrruppppppp....! Shruppppppp...! Kedengaran begitu kuat bunyi cipap Leha dihisap dan dijilat Jubir.

“Urghhhhh.... Ohhhhhh... Uuuhhhh... Cukuplah! Cukuuupppp! Tolonglah berhenti!”, Leha terkejut dengan perbuatan Jubir. Cuba melarikan cipapnya tetapi muka Jubir seolah-olah melekap terus ke cipapnya. Seolah-olah tak mungkin terpisah lagi. Jubir menggigit lembut bijik kelentit Leha. Kemudian menghisap seperti menghisap sebiji gula-gula.

Leha hilang kawalan ke atas tubuhnya sendiri. Leha mengangkat punggungnya dan menggigil. Cuba menahan nikmat yang tiba-tiba melonjak dengan secara tiba-tiba kerana kelentitnya disentuh Jubir. Cipap Leha mengembang dan menguncup sambil mengepam keluar cairan klimaks dari cipap Leha sehingga basah kuyup kelangkang Leha dan sebahagian muka Jubir. Nafas Leha tersekat-sekat. Cairan klimaks yang mencurah-curah keluar dari cipap Leha langsung tidak dipedulikan Jubir. Mukanya kekal melekap di celah kangkang Leha. Dia berterusan menjilat dan menghisap cipap Leha.

Punggung Leha jatuh terhempas ke katil semula. Agaknya inilah yang dikatakan klimaks, fikir Leha. Dahsyat betul nikmatnya. Barulah Ustazah Zaleha faham kenapa manusia suka berzina.

Leha masih lagi tercungap-cungap menahan geli kerana Jubir masih lagi enggan melepaskan cipapnya yang tembam dan gebu itu. Sudah mencecah lima minit semenjak klimaks pertama, Jubir masih lagi menjilat cipap Leha. Leha terasa sangat miang pada cipapnya. Semakin Jubir menjilat semakin Leha terasa miang. Tiba-tiba Leha klimaks lagi. Punggung Leha melambung tinggi ketika klimaks. Leha menjerit-jerit nikmat. Suaranya keluar tanpa dapat dikawal. Merah muka Leha menahan malu. Sudah dua kali dia klimaks. Tubuh Leha terus longlai


Jubir berhenti menjilat dan bangun berdiri di tepi katil. Manakala Leha segera merapatkan kakinya yang sedang terkangkang. Jubir mencapai alat perakam video milik Diana yang terletak di atas meja di sebelah katil. Leha terlalu cantik. Jubir ingin merakam tubuh Leha sebagai gambar kenang-kenangan untuk Jubir. Jubir mula merakam gambar tubuh Ustazah Zaleha.

“Kangkang kaki! Aku nak rakam cipap kau yang masih dara!”, Ustazah Zaleha terasa dihina dan dimalukan, namun tidak membantah. Kerana ketakutan Leha mengkangkang kaki.

“Buka bibir cipap kau luas-luas! Aku nak rakam selaput dara kau sebagai kenang-kenangan, sebab selepas ini selaput dara kau akan rabak. Hahahaha...!”

Walaupun berasa marah apabila mendengar kata-kata Jubir, namun Ustazah Zaleha patuh dan membuka bibir cipapnya luas-luas. Jubir fokus kepada selaput dara dan lubang faraj Ustazah Zaleha dan sesekali kepada lubang kencing Ustazah Zaleha yang turut jelas tersembul kelihatan.

“Bagus! Bagus! Aku suka perempuan yang menurut cakap macam kau. Sekarang kau meniarap. Buka celah punggung kau. Aku nak rakam lubang punggung kau pula!”

Seumur hidup Ustazah Zaleha tidak pernah Ustazah Zaleha melihat lubang punggungnya sendiri. Tiba-tiba saja hari ini seorang lelaki yang tidak dikenali tiba-tiba saja dapat melihat, malah berpeluang merakam gambar lubang punggungnya. Ustazah Zaleha berasa sangat malu. Lebih-lebih lagi mendengar Jubir memuji kecantikan lubang punggungnya yang kelihatan dijaga dengan bersih.


Selepas itu Jubir meletak kamera rakaman di atas meja dan menghalakannya ke arah Leha.


Jubir menghampiri Leha. Menelentangkan tubuh Leha. Membuka kaki Leha luas-luas. Konek Jubir yang hitam berkilat dihala terus ke bibir cipap Leha. Leha tahu apa yang Jubir fikirkan. Leha pasrah. Membiarkan kepala konek Jubir yang besar dan sedikit berbalut dengan kulup membelah alur bibir cipapnya.


Ustazah Zaleha teruk disetubuhi oleh Jubir....


Apabila Leha berasa kepala konek Jubir tersepit di celah alur cipapnya, air mata Leha meleleh dengan lebat. Leha menerima kenyataan konek Jubirlah yang akan mengoyak daranya. Jubir pula berhenti seketika. Menarik nafas panjang dan terus menghenyak selaput dara Leha.

“Arghhhhh....!! Sakit! sakit!... Arghhh..!!... Tolonglah sakit sangat.. tolong berhenti..Arghhhh!!”


“Sabar sayang, lagipun sayang rasa nikmat bukan”, tanya Jubir.

Leha tidak menjawab tapi hati Leha mengakui rasa sakit dan nikmat dirasai serentak. Berpeluh Leha menerima rodokan konek Jubir. Walaupun sukar tapi konek Jubir masih berusaha untuk meneroka jauh ke dalam lubang cipap Leha.

Beberapa ketika kemudian, Leha terasa telur Jubir melekap ke kelangkang Leha. Menandakan penerokaan sudah tamat. Jubir mengeluh nikmat.

Kini tiba pula aktiviti menghenjut. Jubir mula menghenjut. Pada mulanya perlahan-lahan kemudian bertukar menjadi laju, dan semakin laju. Katil tempat mereka berkongkek turut bergegar setiap kali Jubir menujah koneknya.

“Pelepppapp! Pelepppap! Peleppap!”, bunyi telur Jubir menghempas kelangkang Leha.

“Arghh!!!.. Tolong perlahan! Sakit!...Uhhhh...uhhh ohhhhh...oohhhhhh...”, Leha mengerang lagi. Selepas beberapa ketika rasa sakit semakin berkurangan. Namun sesekali kedengaran suara erangan terkeluar tanpa sengaja dari mulut Leha. Bukan lagi kerana kesakitan tetapi kerana rasa nikmat sering kali berada di luar kawalannya.

“Ohhh... Ummpphhh... Ohhh... Uuummmmmhhhh..”, punggung Leha terangkat tinggi, cairan klimaks mencurah keluar dari cipap Leha terus membasahi konek dan telur Jubir menyebabkan konek dan telur Jubir kelihatan basah kuyup. Serentak itu juga konek Jubir dapat merasakan lubang faraj Leha terkemut-kemut dan mencengkam koneknya dengan kuat.

“Uhhhhh!!! Ohhhh!!!”, Leha mengerang lagi apabila Jubir menghisap puting tetek Leha. Tersembul keras puting tetek Leha.

Konek Jubur berterusan merodok-rodok pantat montok Ustazah Zaleha. Terasa begitu enak sekali lubang pantat Ustazah Zaleha. Hangat, nyaman dan mengasyikkan.

Jubir melajukan lagi tujahan koneknya. Bergoncang-goncang tetek Leha di depan mata Jubir. Muka Jubir berkerut seperti menahan sesuatu, sambil tangannya meramas kuat buah dada Leha yang sedang keras menegang. Tiba-tiba Jubir terus merangkul Leha erat. Bibir Jubir menekan bibir Ustazah Zaleha.

Cairan hangat tiba-tiba memenuhi setiap sudut di dalam rongga cipap Leha. Mencurah-curah air mani dimuntahkan ke dalam lubang cipap Leha, sehinggakan terasa ada yang melimpah keluar dari cipap Leha.

“Terima kasih sayang!”, kata Jubir sambil bibirnya masih rapat mencium bibir Leha.

“Sayang tunggu sini. Aku akan bawa hadiah untuk kau”
Jubir bangun, membiarkan Leha terbaring lemah di atas katil. Jubir keluar dari bilik. Meninggalkan Leha sendirian di dalam biliknya.

Leha cuba bangun dan duduk di atas katil. Cipapnya terasa sakit. Serentak itu juga air mani Jubir melimpah keluar dari lubang cipap Leha. Leha melihat di bawah kelangkangnya. Lendiran bercampur darah membasahi tilam. Leha menangis teresak-esak.

“Wahh!!! Betullah cakap Jubir, dia betul-betul cantik!”

Ustazah Zaleha terdengar suara orang memuji dia. Leha melihat empat lelaki sedang berada di dalam biliknya. Empat lelaki yang sedang bertelanjang bulat. Mereka merenung tubuhnya penuh rasa kagum.

“Tolonglah.. jangan apa-apakan saya..”, rayu Leha

“Jangan takut sayang.. Sayang akan suka... Mari.. mari kita bersetubuh macam anjing! Hahahaha....”

Karim yang menggemari aksi doggy terus membetulkan kedudukan Leha kepada posisi doggy. Leha kini dalam keadaan tertonggek dan kaki agak terkangkang. Dalam keadaan tersebut, cipap Leha kelihatan jelas menyembul. Leha langsung tidak membantah meskipun dia berasa amat malu.

“Oohhhh...uuuhhhhhh...”, Leha mengerang sebaik saja menerima rodokan konek Karim.

Pelepap! Pelepap! Pelepap! Bunyi tutuhan Karim dapat didengar oleh semua yang berada di situ. Menjerit-jerit Leha kerana ditutuh dengan ganas secara doggy. Bergegar-gegar punggung empuk Ustazah Zaleha.

Geram dengan punggung empuk Ustazah Zaleha, Karim memicit-micit dan meramas-ramas punggung gebu itu. Kelihatan kemerahan punggung Ustazah Zaleha selepas tangan Karim melepaskan punggung Ustazah Zalehan. Batang konek Karim berterusan menyagat-nyagat lubang faraj Ustazah Zaleha. Karim mengakhiri rodokannya dengan memancutkan benihnya ke dalam lubang pantat Ustazah Zaleha.

Selesai saja giliran Karim, Usin, Abu dan Mael mengambil giliran mengerjakan cipap Ustazah Zaleha.

Pada mulanya Jubir bercadang untuk merompak dan merogol serta segera meninggalkan rumah Leha setelah selesai. Namun gara-gara keistimewaan yang dimiliki oleh wanita alim seperti Leha menyebabkan sudah tiga hari mereka berada di rumah Leha dan Diana.

Di sepanjang tempoh itu Leha dan Diana bergilir-gilir dikerjakan. Leha dan Diana langsung tidak dibenarkan berpakaian selama mereka ditawan. Mereka terpaksa berbogel sepanjang masa walaupun ketika sedang memasak makanan.

Leha paling kerap menjadi mangsa mereka. Sikap Leha dan kecantikan wajah Leha dan tubuhnya membuatkan Jubir dan pengikutnya sering naik gila melihatnya. Habis lunyai cipap Leha dikerjakan mereka.

Tabiat Leha yang sangat menjaga kebersihan tubuh badannya sangat dikagumi mereka. Setiap kali mereka selesai bersetubuh dengan Leha, Leha akan segera membersihkan seluruh tubuhnya termasuk cipapnya. Malah Leha sentiasa memakai wangian pada tubuhnya termasuk menyapu kasturi pada cipapnya. Leha sedar perbuatannya hanya akan lebih menguntungkan Jubir dan rakan-rakannya. Namun Leha melakukan semua itu bukannya untuk Jubir ataupun rakan-rakannya.

Sebagai wanita alim, melaksanakan tuntutan menjaga kebersihan perlu diberi keutamaan, malah ianya merupakan salah satu amalan utama Leha. Amat kekok sekali untuk Leha meninggalkan perbuatan tersebut setelah perkara tersebut menjadi satu kelaziman untuk Leha.

Leha sangat tidak selesa dengan kotoran yang dia dapat dari Jubir dan rakan-rakan Jubir. Lantaran itu memakai wangian pada tubuhnya memberikan sedikit keselesaan untuk Leha, kerana dapat mengelakkan dirinya dari sentiasa terhidu bau busuk Jubir dan rakan-rakan Jubir, terutamanya ketika mereka memeluk Leha dan menutuh cipap Leha.

Tubuh Leha juga sangat mudah terangsang. Puting buah dadanya cepat mengeras apabila disentuh. Begitu juga dengan cipapnya yang cepat berair, menyebabkan Jubir dan rakan-rakannya sangat menggemari Leha.

Walaupun Leha seorang pemalu dan tidak pernah rela diperkosa namun dia juga sangat takut pada ugutan Jubir, kerana itu Leha menurut segala suruhan dan tidak pernah menolak untuk melakukan apa saja aksi seks yang Jubir dan rakan-rakannya inginkan.

Sikap Leha yang menurut apa saja, membuatkan Jubir sangat menggemarinya kerana Jubir suka memalukan perempuan, manakala Leha pula patuh menurut dan membiarkan dirinya dihina dan dimalukan.

Berbeza dengan Diana yang kadangkala terpaksa dipukul terlebih dahulu sebelum sanggup menurut. Malah Diana juga jarang menjaga kebersihan. Dia sering membiarkan saja lubang cipapnya bertakung dengan air mani berjam-jam lamanya tanpa dibersihkan. Jika dia membersihkan cipapnya, Diana hanya membersihkan ala kadar sahaja. Cipapnya yang agak berbau dan berbulu terlalu banyak agak mengganggu mereka menjilat cipap Diana berbanding Leha.

Inspektor Aida berasa hairan setelah diberitahu oleh Mak Senah, Ustazah Zaleha yang sepatutnya pulang ke kampung tiga hari lepas, langsung tak menjawab telefon. Oleh kerana rumah Ustazah Zaleha berada di tengah-tengah perjalanan antara rumah Inspektor Aida dan balai polis tempat dia bekerja, Inspektor Aida mengambil keputusan untuk singgah sebentar di rumah Leha.

Apabila tiba di rumah Leha, Inspektor Aida terdengar sesuatu yang mencurigakan di rumah Ustazah Zaleha. Ketika mengintip, Aida terlihat Ustazah Zaleha sedang mengerang kerana ditutuh dengan hebat oleh Mael. Ustazah Zaleha merayu-rayu agar Mael menghentikan perbuatan merogolnya.

Inspektor Aida tidak menyedari ketika itu yang Jubir, Usin, Abu dan Karim sedang mendera Diana di ruang dapur kerana enggan menghisap konek mereka. Usin dan Abu memegang kaki dan tangan Diana. Manakala Jubir sedang memasukkan timun ke dalam lubang cipap Diana sebagai hukuman kerana enggan menghisap konek mereka. Karim pula sedang merakam video timun yang sedang menusuk masuk cipap Diana.

Inspektor Aida merempuh masuk ke dalam rumah. Mael yang sedang kongkek Leha secara doggy terkejut dan segera bangun berdiri.

“Polis! Jangan bergerak!”, Inspektor Aida terus mengacu pistol ke arah Mael tanpa menyedari Jubir dan beberapa orang lagi pengikutnya berada di bahagian dapur. Jubir mengintip dari dapur dan ternampak Inspektor Aida. Ketika itu juga Mael nekad cuba mencapai pistol yang berada di atas meja berhampiran dengannya.

Bang!”, konek Mael terkena tembakan Inspektor Aida.

“Hah?! Sorang lagi kena tembak kat konek!”, Jubir bagaikan tak percaya. Segera Jubir dan rakan-rakannya melarikan diri melalui pintu dapur.

-

-

-

-

-

Inspektor Nora dipercayai mengalami tekanan perasaan hingga separuh gila. Buat sementara waktu Inspektor Nora diberi cuti panjang sehingga semangatnya pulih kembali. Sudah lebih dua minggu peristiwa dia dirogol Jubir berlalu, namun dia masih mendiamkan diri enggan berbual dengan sesiapapun.

Sudah hampir dua minggu Mak Senah menjaga Nora. Hari ini giliran Pak Suki terpaksa menjaga Nora kerana hari ini Mak Senah bermalam di rumah adik Nora, Ustazah Zaleha. Tiba-tiba saja Inspektor Aida memaklumkan kepada Mak Senah, Ustazah Zaleha sakit teruk. Jadi Mak Senah pergi ke rumah Ustazah Zaleha untuk menjaga Ustazah Zaleha.

“Nora... dah lewat dah ni.. dah pukul 10 pagi dah, mari abah mandikan Nora”, kata Pak Suki sambil melihat anak gadisnya yang masih terbaring di atas katil. Nora sudah terjaga dari tidur tetapi masih lagi berada di atas katil.

“Abah tolong buka baju Nora dulu ya..”, Pak Suki cuba memberanikan diri membuka baju Nora. Dia ingin melihat apa reaksi Nora. Lagipun Nora sudah gila.

Nora hanya mendiamkan diri. Melihat saja Pak Suki membuka butang bajunya. Pak Suki menanggalkan baju dari tubuh Nora. Tiada halangan dari Nora. Pak Suki menanggalkan pula kain batik yang dipakai Nora. Kini hanya tinggal coli dan seluar dalam membaluti tubuh Inspektor Nora. Pak Suki memberanikan diri menanggalkan coli Nora. Buah dada montok Nora terdedah di depan Pak Suki. Masih lagi tiada tindak balas dari Nora. Selepas itu Pak Suki tak berfikir panjang lagi. Seluar dalam Nora direntap rakus oleh Pak Suki.

Buat seketika Pak Suki hanya menatap seluruh tubuh bogel Nora. Pak Suki terus membuka pakaiannya sendiri di depan Nora. Segera Pak Suki naik ke atas katil. Membuka kaki Nora luas-luas. Pak Suki membuka bibir cipap Nora hingga ternganga luas. Nora masih tidak memberikan sebarang reaksi. Seolah-olah tidak ada apa-apa yang luar biasa bagi dirinya.

Pak Suki menjilat-jilat belahan bibir pantat montok Nora. Menjilat dengan laju. Malah semakin laju apabila dia melihat biji kelentit anak gadisnya mengembang besar.

“Oohhh! Oomphh! Ohhh!”, mula kedengaran suara Nora menjerit kecil. Seketika saja biji kelentit Nora menyembul keras. Cipap Nora terus berair. Puting tetek Nora yang tidak disentuh, dengan sendirinya menyembul keras. Nafas Nora semakin kencang.

Mendengar rengekan Nora, Pak Suki semakin bersemangat menjilat cipap Nora. Pak Suki mengiringkan tubuh Nora. Membuka celah punggung Nora. Lidahnya melanyak kuncupan dubur Nora. Menjilat-jilat dengan rakus. Terkial-kial Nora menahan geli.

Nora masih lagi mengiring. Pak Suki mengangkat salah satu kaki Nora hingga tapak kaki Nora menghala ke siling. Kaki Nora terkangkang luas. Kelangkang Nora terdedah. Muka Pak Suki menyembab kembali ke kelangkang Nora. Lidah Pak Suki melibas-libas kembali kuncupan dubur dan cipap montok Nora.

Sampai satu ketika kedengaran nafas Nora tercungap-cungap. Tubuh Nora menggigil. Cipap Nora terkemut-kemut dengan kencang sekali. Nora mengerang-ngerang klimaks. Pak Suki menatap cipap anak gadisnya yang sedang klimaks.

Pak Suki percaya anak gadisnya yang sudah gila itu tak akan membantah apa saja yang dilakukan oleh Pak Suki. Pak Suki semakin berani. Membaringkan Nora. Membuka kaki Nora luas-luas.

Pak Suki begitu bertenaga ketika membuntingkan Ustazah Zaleha....


Pak Suki melenyek-lenyek kepala koneknya ke belahan cipap montok Nora. Air mazi Nora begitu banyak bertakung di dalam rongga farajnya. Sebaik saja Pak Suki menekan kepala koneknya masuk ke dalam lubang cipap Nora, sebahagian dari air mazi Nora melimpah keluar dari lubang cipapnya. Meleleh-leleh membasahi kelangkang Nora. Terasa benar kegebuan dan kemontokan cipap Nora. Koneknya meneroka masuk ke dalam lubang cipap Nora.

“Ohhh…ummm…”, kedengaran suara Nora mengerang gatal. Nora membiarkan saja batang konek itu bergerak bebas menuju ke lubuk pembiakannya.

Apabila kerandut telur Pak Suki melekap di kelangkang Nora, barulah Pak Suki mula menghenjut. Semakin lama semakin laju. Sambil menghenjut, tangan Pak Suki sibuk menguli-nguli buah dada Nora. Meramas-ramas buah dada kenyal itu.

“Ohhhh…uhhhh…oohhhh….”, suara gatal Nora semakin kuat merengek. Krok..kriuk..krook..kriuk.. Katil tempat mereka berkongkek turut berkeriuk berselang-seli dengan suara Nora dan Pak Suki.

Pak Suki menukar posisi kepada posisi doggy. Nora kelihatan memberikan kerjasama. Membiarkan bapanya melanyak cipapnya secara doggy pula.

Apabila berasa seperti hendak terpancut, Pak Suki menukar kembali posisi. Nora menelentang, manakala Pak Suki meniarap di atas tubuh Nora.

Pak Suki terlalu ghairah, tak dapat mengawal koneknya. Beberapa ketika kemudian air mani Pak Suki menyembur masuk ke dalam cipap Nora. Pak Suki tertiarap letih di atas tubuh Nora. Pak Suki membiarkan koneknya terbenam di dalam cipap Nora. Pak Suki tahu Nora masih belum puas apabila dia terasa lubang pantat Nora masih lagi mengemam dan meramas-ramas konek Pak Suki. Pak Suki membiarkan batang koneknya di dalam cipap Nora. Membiarkan Nora menikmati batang konek Pak Suki dengan cara meramas-ramas konek Pak Suki dengan otot-otot farajnya. Seketika kemudian Pak Suki mendengar Nora mengerang puas.

“Mari, kita masuk ke bilik air. Kita mandi”, Pak Suki memimpin anak gadisnya masuk ke bilik air.

Di dalam bilik air Pak Suki menyuruh Nora mencangkung. Jari Pak Suki mengorek-ngorek lubang faraj Nora. Membersihkan air mani yang di pancutnya sebentar tadi.

“Dari semalam Nora belum kencing, Nora kencing dulu yer, tak elok tahan kencing lama-lama”, pujuk Pak Suki sambil membuka bibir pantat Nora. Pak Suki melihat ke arah lubang kencing Nora. Nora menurut permintaan Pak Suki. Nora terus melepaskan keluar air kencing Nora.

Nora bukannya tak sedar apa yang berlaku. Dia tahu apa sebenarnya yang abahnya lakukan. Tapi Nora tak ambil peduli. Peristiwa dirogol mengubah hidup Nora. Kini sedikit demi sedikit Nora mula sedar yang diri dia sebenarnya seorang penagih seks.

“Nora nak lapor diri kat balai minggu depan, Nora dah sihat. Nora nak mula kerja. Lepas tu Nora nak bunuh Jubir!”, tiba-tiba saja Nora bersuara sambil kencing.

Terkejut Pak Suki mendengar kata-kata Nora. Pak Suki sangka anak perempuannya dah gila.

'Nora masih sanggup jadi polis”, tanya Pak Suki.

“Jubir dah sebar gambar Nora merata tempat. Nora betul-betul malu tapi Nora tak akan putus semangat. Nora tak peduli apa orang kata pasal Nora. Nora dah tak peduli berapa ramai orang dah tengok video Nora sedang bersetubuh. Yang penting sekarang Nora nak bunuh Jubir”

“Kalau macam tu terpulang pada Nora. Tapi sebelum tu Nora mesti kuat semangat. Mesti segera sembuh”, balas Pak Suki.

“Nora dah sembuh. Nora bukannya gila. Cuma sakit hati. Sakit hati sangat”
“Nora sakit hati sebab abah kongkek Nora ker?”, Pak Suki mula bimbang.

“Abah merepek apa ni? Buat jerlah. Kalau Nora tak nak, Nora cakap jerlah tak nak. Nora sakit hati dengan perangai Jubir lah! Habis satu dunia tersebar video Nora!”

“Kalau macam tu abah kongkek Nora hari-hari pun boleh ya?”, tanya Pak Suki.
Suka hati abahlah. Nora dah habis kencing ni. Cepat cuci pantat Nora”, balas Nora. Pak Suki menghala tiub air ke pantat anak gadisnya. Membersihkan pantat anak gadisnya.

Kau sengaja memalukan aku. Habis satu dunia dapat lihat pantat aku. Kau silap besar Jubir. Kau akan terima akibatnya nanti. Sokongan dan kata-kata semangat dari rakan-rakannya terutama rakan baiknya Inspektor Aida, membuatkan Inspektor Nora melupakan rasa malunya pada orang ramai. Dendam Inspektor Nora semakin membara….

Terima Kasih Diucapkan Kerana Singgah Ke Blog ini...LIKE Dan Komen Anda Sangat Di Hargai...!